1. Regisztráció
A webáruházban a vásárlás feltétele a felhasználó regisztrációja. A regisztráció elsődleges célja a vásárlás egyszerűbbé tétele, az áruház kényelmi szolgáltatásainak és egyedi ajánlatainak igénybe vétele. A felhasználó által megadott statisztikai adatokat kizárólag áruházunk működésének elemzéséhez, illetve fejlesztéséhez használjuk fel. A megadott szállítási és statisztikai adatokat személyes információként kezeljük. A megrendelés optimális teljesítéséhez szükséges szállítási adatokat kizárólag a futárszolgáltató felé közvetítjük. Futárszolgáltató a birtokában lévő adatokat kizárólag saját rendszerében tárolja, azt harmadik személy felé nem szolgáltatja ki.
2. Bejelentkezés
Az áruházba kizárólag a bejelentkezést követően van lehetőség megrendelés leadására. A bejelentkezésre kattintva a bejelentkező felületen a felhasználónév és jelszó megadása után tud a felhasználó belépni. Bejelentkezés után a felhasználó megtekintheti és módosíthatja az adatlapján található információkat.
Kérjük, a szállítási adatokban bekövetkezett változások rögzítését még a vásárlást megelőzően végezze el, hogy pontosan tudjuk szállítani.
A bejelentkezést követően megjelenő adatlapon az alábbi beállítások, módosítások végrehajtására van lehetőség:
- Fiókadatok módosítása
- Jelszócsere
- Címadatok módosítása
- Kívánságlistám
- Korábbi rendelések
- Letöltések
-Hírlevél megrendelés/lemondás
3. Termékek válogatása, keresése
Termékkategóriák szerinti válogatás:
Meghatározott termékfőcsoportok és alcsoportok közötti válogatáshoz a „Kategóriák” felirat alatt a választott termékfőcsoportra kattintva (pl. Alkatrészek) jelennek meg annak alcsoportjai. (teleszkópok, váltók, stb.) Így az adott alkategória valamennyi (gyártó/típus/ szerinti összes) termékét mutatja a rendszer. Szűréssel és sorba rendezéssel, illetve termékcsoport szerinti válogatással szűkítheti az így megjelent terméklistát.
Keresés:
Lehetőség van gyorskeresésre, itt a keresendő kulcsszót kell beírni. Amiben a beírt szó megtalálható azt a rendszer szűri és egy oldalon megmutatja.
Összetett keresésnél lehetőség van az alábbiak kiválasztására:
Keresési feltételek megadásánál lehetőség van a termék leírásában is keresni.
-Kategóriák
-Gyártók
-Érték (-tól/-ig)
Rendezés:
Amennyiben a keresés eredménye 6 vagy annál több találatot mutat, akkor a program ezeket oldalakra bontja. Jobb alsó sarokban van lehetőség a lapozásra a Következő fül feliratra való kattintással.
4. Termékinformációk
A választott termék oldalán a következő információk állnak rendelkezésre:
- A termék neve, ár (Ft), amennyiben a termék mérettel, színnel van ellátva itt megtalálható az is.
- Cikkszám
- Termékleírás
- A termékről rendelkezésre álló kisméretű képekre kattintva lehet a nagyobb méretű képeket megtekinteni
- Vélemények a termékről
- Kosárba helyezés
5. Termék kiválasztása, kosár
Termék kiválasztása, kosárba tétele. A megvásárolni kívánt terméket a kiválasztását követően a kosárba ikonra kattintva teszi a kosárba. A kosárban feltüntetjük a választott terméket, illetve annak főbb jellemzőit is. A kosárban megjelent termék melletti mezőben tudja a vásárolni kívánt mennyiséget növelni, csökkenteni, illetve törölni a terméket a kosárból. A mennyiség megváltoztatása után a frissítés gombra kell kattintani.
Termékek rendelkezésre állásáról Áruházunkban rendszeresen frissített információkat közlünk. A termékek mennyiségének kiválasztásánál, amennyiben nem áll rendelkezésre a rendelt mennyiség, azt oldalunk jelezzük. Jelzés: *** Felső sorban, piros szövegdobozban.
Figyelmeztetés szövege: A *** jellel megjelölt termékekből nem tudjuk biztosítani a kért mennyiséget, vagy nincsenek készleten! Rendelését felvettük! Munkatársunk mindenképpen felkeresi Önt. Köszönjük!
Ebben az esetben, munkatársunk felkeresi!
Kosár tartalmának ürítése:
A kosárban a termék mellett található egy piros, „X” ikon, melyre az egérrel kattintva kitörölheti a terméket a kosárból.
6. Megrendelés összesítése, ellenőrzése, elküldése
Megrendelés összesítése, ellenőrzése:
A kosárra kattintva lehet ellenőrizni a megrendelni kívánt termékeket. Itt lehetőség van még egyszer ellenőrizni a választott termékeket (méret, színválasztékot, mennyiséget). Ezen adatok módosítását is végrehajthatja, illetve törölheti a termékeket.
Vételár, szállítási költség
A választott termékek összértéke mellett a szállítási költségeket is megjelenítjük. Ha módosítást hajtott végre (pl. törölt egy vagy több terméket a listából), akkor a frissítés gombra kattintva frissítheti az adatokat.
Szállítási adatok ellenőrzése, Kézbesítési információk: A szállítási cím és a számlázási cím alatt megjelenő adatok a regisztrációkor megadott adatokat tartalmazzák.
Amennyiben változás történt ezen adatokban, vagy pl. egyedileg más címre kéri a megrendelést, az „Új címet adok meg” gombra kattintva rögzítheti a változásokat. A módosítások végrehajtását követően ismételten erre az oldalra irányítjuk, és folytathatja a megrendelést.
Megjegyzések ablakban írhat munkatársunknak a rendeléssel kapcsolatban, pl.: nincs kaputelefon.
Folytatás gombra kattintva folytathatja megrendelését. Itt a fizetési módot láthatja.
Ismét a folytatás gombra kattintva láthatja a megerősítés oldalt, ahol ellenőrizheti rendelésének helyességét, a fizetendő összeget, szállítási címet. Itt is lehetőség van a módosításra a szerkesztés gombok alatt.
Ezután a megerősítés gombra kattintva rendelése felkerül a rendszerünkbe. Folytatás gombra kattintva visszatér a főoldalunkra.
7. Vásárlás adminisztrálása, árukövetés
Áruházunkban minden megrendelés útját végigkísérjük. A megrendelést a leadástól a termék(ek) átvételéig nyomon követjük. A www.kuszikerekpar.hu cím alatt, az - egyedi bejelentkezést követően - személyes adatlapja Fiók menüpontja alatt találja teljes körű információt rendelésállományával kapcsolatban. Ezen adatokat a megrendelés visszaigazolásakor küldjük el szöveges üzenetben, ezért kérjük, őrizze meg azt.
8. Vásárlói értesítések
Vásárlóinkat a megrendelés leadásától a vásárlás befejezéséig folyamatosan tájékoztatjuk e-mailben az aktuális információkról. Amennyiben vásárlás során az alábbi visszaigazolások nem érkeznek meg, kérjük az ügyfélszolgálatunkon jelezni:
8.1 Regisztráció visszaigazolása
8.2 Vásárlás visszaigazolása
A vásárlást követően küldött e-mailben, részletezve vannak a megrendelt termékek, illetve a fizetendő összeg, amely a járulékos költségek (szállítási díjak), illetve az igénybevett kedvezményeket is tartalmazza.
8.3 A megrendelés postára adása
Azon a napon küldött visszaigazolás, amelyen a megrendelést postára adtuk.
8.4 Vásárlás megköszönése
Amennyiben általunk tapasztalt hiba nem lépett fel a megrendelés során, illetve az ellenérték is megérkezett számlánkra, küldjük ezt a levelet.
8.5 Postán elveszett csomag
Amennyiben a postán elveszett a csomag, azt haladéktalanul közöljük, és tájékoztatjuk a további lehetőségekről.
8.6 A megrendelt termék(ek) nincs(enek) raktáron
A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy egyes termékből nem áll rendelkezésükre elegendő készlet valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ebben az esetben elküldjük azon termékek listáját, amelyeket pillanatnyilag nem tudunk szállítani, illetve tájékoztatjuk a további lehetőségekről.
8.7 Megrendelt termékek nem lettek átvéve a szállítási címen
Előfordulhat, hogy különböző okoknál fogva a termék nem érkezik meg a megrendelőhöz, illetve ő nem veszi azt át. A postai igazolás beérkezését követően küldünk erről megerősítést, és tájékozatjuk vevőinket a további lehetőségekről.
8.8 Termék cseréje, pénz visszafizetése
Amennyiben a termék cseréje, illetve a vételár visszafizetésére kerül sor, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, és tájékoztatjuk a kapcsolatos teendőkről, információkról.
9. Reklamációk kezelése, kapcsolattartás
A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. Az üzletszabályzatban leírtaknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal - vásárlóink érdekeit szem előtt tartva - járunk el.
Vásárlóinkkal a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk elérhetőségein keresztül tartjuk. Bármilyen észrevétele van termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kérjük, jelezze részünkre!
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
Cím: 8200 Veszprém, Szegfű u. 11.
Tel.: 88/400-600 (H-P: 9-17.00 között)
E-mail.: kerekpar@kuszi.hu
Az áruház működésével, fejlesztésével kapcsolatos észrevételeket, építő jellegű kritikákat és javaslatokat szívesen várunk.
Kellemes Vásárlást kívánunk Önnek!