Üzletszabályzat

1. Bemutatkozás

Internetes áruházunkat 2009 szeptemberében hívtuk életre abból a célból, hogy minőségi kerékpár, kerékpáralkatrészek, kerékpáros ruházat széles választékéval állhassunk vásárlóink rendelkezésére. Többéves hagyományos értékesítésben szerzett tapasztalatunk, jól megtervezett internetes kereskedelmi rendszerünk, és nem utolsó sorban dinamikus csapatunk megbízható hátteret biztosít webáruházunk stabil működtetéséhez. Áruházunk szolgáltatásainak kialakításakor elsődleges szempont a kényelem, a gyorsaság és a megbízhatóság összhangjának megteremtése volt. Termékeink számának és áruházunk szolgáltatásainak folyamatos bővítésével, gyors kollekcióváltással, kedvezmények nyújtásával igazoljuk versenyképességünket a piacon.

2. Cégadatok

Kuszi Kerékpár Szaküzlet és Szerviz Webshopja
Üzemeltető: VIKU 99 Bt.
Ügyvezető: Vida Szilvia
Telefonszám: 88/400-600.
Postacím: 8200 Veszprém Szegfű utca 11.
Cégjegyzékszám: 1906504747
Bejegyezve: Veszprém Megyei Bíróság, mint Cégbíróság - Cím: 8200 Veszprém Vár u. 19.
Adószám: 20252247-2-19
Bankszámlaszám: Raiffeisen bank 12082001-01116490-00100007


3. Fizetési és szállítási információk

3.1 Fizetési információk

A vásárló az Interneten keresztül leadott megrendelést a csomag kézhezvételekor, utánvéttel, a kézbesítőnek fizeti. A vételár mindig a megrendelt áru mellett feltüntetett fogyasztói ár, amely tartalmazza az ÁFA-t is.


A megrendelt termékek értékén felül a vevőnek a következő költségek kerülnek felszámításra:

- Szállítási költség 10.000 Ft-ig: (bruttó)1800 Ft, 10.000 Ft-tól 30.000 Ft-ig: (bruttó) 2200 Ft

30.000,- Ft feletti megrendelés esetén a szállítási költséget a Kuszi Kerékpárszaküzlet és Szervíz Webshopja internetes áruház átvállalja.


3.2. Szállítási információk

Szállítási határidő általánosan a megrendelés feldolgozásától számított
1-3 munkanap.


A megrendelt árut a DPD futárszolgálat kézbesíti. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. Az értesítőn megtalálható a kézbesítő telefonszáma is, ezen lehet egyeztetni a következő kiszállítás időpontját. Természetesen a futár, egyeztetés hiányban is megkísérli ismét a kézbesítést. Amennyiben a második kézbesítés is sikertelen lesz, ismét hagy egy értesítőt, ami tartalmazza, hogy meddig, és melyik DPD futárszolgálat depóban lehet átvenni küldeményt, visszaküldés előtt.

Amennyiben ez a határidőn belül nem történik meg, úgy a
DPD futárszolgálat a csomagot visszajuttatja részünkre és a Kuszi Kerékpárszaküzlet és Szerviz Webshopja internetes áruház a postaköltséget veszteségként kénytelen elkönyvelni.

Előfordulhat, hogy a szállító nem találja meg a megadott címet, vagy a címzettnek váratlanul el kellett utaznia, esetleg nem kapott értesítőt stb. Ilyen esetekben, amennyiben ezt ügyfélszolgálatunkon jelzi a megrendelő, a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot. Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy automatikusan töröljük a további megrendeléseit, illetve arra a címre csak előre fizetés (átutalás) esetén szállítunk.


Amennyiben a megrendelt termékeket több csomagban szállítjuk, Ön csak az első csomagra fizet szállítási költséget. Amennyiben a megrendelt termékek elfogynak, úgy Önt erről tájékoztatjuk. Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket több csomagban tudjuk csak elküldeni. A csomagban mellékelt számlán, esetleg levélben közöljük a hiányzó termékek szállítási információit.

A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!

Előforduló áruhiány esetén küldje el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

Kérjük, ossza meg velünk véleményét, észrevételét, hogy ezzel is növelni tudjuk munkánk hatékonyságát és vevőink elégedettségét. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal vásárlóink érdekeit szem előtt tartva járunk el.

A szállítás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe, külföldi megrendelések teljesítésével kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Megoldjuk.


4. Elállás joga, áruk cseréje, visszavétele

Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően ügyfélszolgálatunkon még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.

A megrendelés során a vevő élhet a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Kérjük, kiemelten vegye figyelembe a következőket:

- A vevő a szerződéstől az áru átvételét követő tizenöt munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
- Az elállásra illetve reklamálásra vonatkozó igényét e-mailben, telefonon, postai úton indíthatja el a vásárló.
- A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Elállás miatt a vevőt kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
- A postán keresztül visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk személyesen ellenőrzi és ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 30 munkanapon belül eljuttatjuk a vevő címére, illetve átutaljuk az általa megadott bankszámlaszámra.
- Ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni áruházunk részére, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a vásárlónak, saját költségére.
- Szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.
- Amennyiben a termékről felbontás után a postai kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserélhetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
- Termék cseréje esetén, a visszáru-levél alján lévő megrendelőlapra írja fel a cserébe kért termék cikkszámát, méretét. Kérjük hiánytalanul, töltse ki a mellékelt reklamációs űrlapot! A számlázással, adminisztrációval kapcsolatos adatok kitöltésében a számla nyújt segítséget. (Amennyiben a megrendelőlap nem kerül kitöltésre, úgy a visszaküldött termék vételárát küldjük ki az Ön címére, vagy a megadott bankszámlára.)
- Abban az esetben, ha a visszáru feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésre, úgy a termék vételárát postázzuk, illetve átutaljuk a vevő által megadott bankszámlaszámra.
- Utánvéttel és portóval feladott csomagokat nem tudunk elfogadni, ezért kérjük, hogy csomagját kísérőlevél belföldi postacsomaghoz
(nyomtatvány ITT letölthető) nyomtatványon értéknyilvánítással adja fel. Az áru személyes cseréjére nincs lehetőség.

5. Hibás teljesítéssel kapcsolatos információk

Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.

Szavatossági igény:

Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető, a vásárlást követő 2 éven belül, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett. Az első 6 hónapban áruházunk feladata a kifogás intézése. 6 hónapon túl a vásárló a kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, kártérítést - lehetőség szerint 15 napon belül - biztosítunk. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell készíteni, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét, ezen igényével keresse fel vevőszolgálatunkat.


6. Megrendelés követés

Áruházunkban minden megrendelés útját végigkísérjük. A megrendelést a leadástól a termék(ek) átvételéig nyomon követjük. A
www.kuszikerekpar.hu cím alatt, az - egyedi bejelentkezést követően - személyes adatlapja Fiók menüpontja alatt találja teljes körű információt rendelésállományával kapcsolatban. Ezen adatokat a megrendelés visszaigazolásakor küldjük el szöveges üzenetben, ezért kérjük, őrizze meg azt.

7. Ügyfélszolgálat

A rendelések feldolgozása és postára adása, vevőszolgálati feladatok végzése munkanapokon, hétfőtől-péntekig 9-16.00 óra között történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon megrendeléseket nem dolgozunk fel. Ezen idő alatt beérkezett megrendelések feldolgozása postára adása a következő munkanapon történik.

Kuszi Kerékpár Szaküzlet és Szerviz Webshopja internetes áruház ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

Cím: 8200 Veszprém, Szegfű utca 11.
Tel.: 88/400-600 (H-P: 9-18.00 között)
E-mail.:
kerekpar@kuszi.hu


8. Jogi információk

Az adatvédelemről és a kapcsolódó jogi információkról a
következő oldalon tájékozódhat.

9. Fogyasztóvédelem

A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján elérhetők.

Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak. A vásárló megrendelésével létrejött távollévők között megkötött szerződés írásbeli szerződésnek minősül. A szerződés nyelve magyar.